Wellcome

Wellcome to my weblog

به وبلاگ رامین بختیاری خوش آمدید.

(Ramin Bakhtiari)

۱۳۸۶ اسفند ۸, چهارشنبه

خلیج همیشه فارس

درود
چند وقت پیش فیلمی از استیون سیگال مرد شماره یک آیکیدو جهان می دیدم.ماجرای این فیلم هم مانند اکثر فیلمهای جدید میهن پرستانه اکشن هالیوودی، درخاورمیانه سپری می شود و به نمایش قدرت ارتش آمریکا و
عقب ماندگی کشورهای خاورمیانه اشاره دارد.
صرف نظر از هنر نمایی استیون سیگال درنشان دادن تکنیک های آیکیدو، این فیلم هیچ ارزش و برتری هنری دیگری نداشت. اما یک نکته در این فیلم بود که مرا به تعجب و خشم وادار کرد. آن هم اشاره به خلیج همیشه فارس با نام غیر واقعی خلی... عربی بود. حتما متوجه منظورم شدید. من حتی حاضر نیستم که آن اسم را بطور کامل بنویسم. ننگم می آید از این توهین و وقاحت.
بله دوستان تا وقتی که وزیر امور خارجه ما بدون هیچ اطلاعی از تاریخ پرافتخار ایران و در کمال ندانم کاری اعلام می کند که سهم ایران از دریای خزر هیچوقت از 11 درصد بیشتر نبوده و تا وقتی رئیس جمهور محترم در نهایت خونسردی از خلیج فارس به عنوان خلیج دوستی یاد می کند نباید انتظار بیشتری از بیگانه داشته باشیم. بیگانه فقط به فکر تجزیه ایران است. از ماست که بر ماست.
خلیج فارس همیشه خلیج فارس بوده، هست و خواهد بود.
و حالا در google earth خلیج فارس به عنوان غیر واقعی خلی.. عربی نامگذاری شده است.
و در لینکی که در زیر قرار داده ام به این مسئله اعتراض شده و اقدام به جمع آوری امضا برای حذف این اسم غیرواقعی شده است. به عنوان یک ایرانی وطن پرست وظیفه داشتم که این لینک را در اینجا قرار بدهم.
و از شما به عنوان یک وطن پرست تقاضا دارم که این نامه را برای دست اندر کاران Google earth بفرستید تا بتوانیم قدمی برای حفظ تمامیت ارضی ایران برداشته باشیم.
از دوستانی که این لینک را برایم فرستادند کمال تشکر را دارم.

هیچ نظری موجود نیست: